user_mobilelogo

Tervetuloa

Kankaanpään metsästysyhdistys ry:n kotisivuille.

Vuodesta 1946

Yhdistyksemme historia.

View more

Seurallamme on yli 70 vuoden perinteet. Täältä löydät katsauksen yhdistyksemme historiasta.

Jäsenrekisteri

Jäseneksi

Voit liittyä seuramme jäseneksi.

View more

Tutustu yhdistyksen jäsenehtoihin ja velvoitteisiin.

Selkänevan haulikkorata aukeaa

Kategoria
Selkäneva
Päivä
2018-04-16 00:00 - 23:00
Tapahtumapaikka
Selkänevantie, 38700 Kankaanpää
Suomi
HARJOITTELU
Selkänevan haulikkoradalla pääsee harjoittelemaan ammuntaa tiistaina alkaen klo 18, torstaina alkaen klo 18 ja lauantaina alkaen klo 14. Lisäksi esim. seurakohtaisista harjoitteluajoista voi sopia erikseen.

KENELLÄ ON OIKEUS HARJOITTELUUN HAULIKKORADALLA
Selkänevan haulikkorata on avoin kaikille haulikkoammuntaa harrastaville sillä edellytyksellä, että ampujalla on voimassa oleva vakuutus eli metsästyskortti tai ampujan lisenssi. Mikäli kyseessä on lajia aloittava eikä omista metsästyskorttia eikä ampujan lisenssiä (kokeilee miltä ammunta tuntuu), tällainen henkilö voi ampua vain sellaisen henkilön välittömässä valvonnassa, jolla on vakuutus voimassa.

Kaikki päivät

• 2018-04-16 00:00 - 23:00